Saturday 8 December 2012

Hi Element Five!


Kalau nak ikutkan kalendar, hari ni baru 8 Disember, belum genap setahun kita, Element 5 habes SPM. Sebab, last year, SPM akhir pada 14 Disember, kan? Tapi, kalau ikut segi SPM tahun ni, memang dah boleh kira anniversary jugaklah kita sebab SPM tahun ni dah habes. Ahh, banyak bunyi betullah intro ni. Cukup.


Macam ni member member, aku ada nak cakap sikit. Tengok kawan kawan kitakan, ada yang selfish, korang tau? Kata, nak sama sama naik, jatuh kalau boleh nak sama sama tergolek, nak ketawa bersama, nak menangis bersama, sampai bersumpah harap kita pon tido bersama. Tapi sekarang, lain. Ramai yang selfish. 

Kau tahu apa maksud aku? Ecehhh konon konon emo ah ginikan.

Fikir luar kotak sikit, jangan sempit sangat. Maksud aku, sekarang ni, masing masing dah tuju haluan lain lain. Ada yang baru je nak start merangkak, tapi ada yang dah sprint. Ada baru je nak start sem 1, baru nak final sem 1, baliknya, ada yang dah midsem pon untuk sem 2. 

Jangan salah faham, aku nak kata korang yang advance tu selfish dengan maksud yang sebenar benar pentingkan diri. Itu acah acah je. Bagi nampak macam gosip sikit. Baru thrill, baru ada yang nak baca. Kan korang suka gosip gosip ni, ye dak? 

So, untuk member member elimen paifff, terus kepada akhir sekali, idea takde, aku nak pesan sepatah dua kata. 

Belajar. Rajin-rajin. 

Okay dah, cukup dua kata. 

Selamat maju jaya. Jumpa aku kat mana mana, jangan sombong, jangan segan. Tegur, salam, peluk, cium dan sebagainya, okay? Babai.  -Admin yang kiut.



No comments:

Post a Comment

Leave your comments if you want . Thank you .